2024 m. rugpjūčio 16 d., penktadienis

Šios dienos daina: Olympe Chabert – Bad boy malheureux [les mots / žodžiai / lyrics]

 

Sveiki,

 

Švarus 10 dešimtmečio prancūzų pop gabaliukas, pamaniau, paklausęs prancūzų atlikėjos Olympe Chabert naujausio kūrinio „Bad boy malheureux“. Apie pačią atlikėją nėra labai daug žinoma, tik tai, kad ji dar pakankamai jauna ir užaugo muzikalioje šeimoje, kur tiek tėvas, tiek motina turėjo reikalų su muzika, tad nuo mažens Olympe buvo skatinama dainuoti. Per savo gyvenimą išbandė daugybę žanrų, kurį laiką svajojo ir mokėsi operinio dainavimo, nes jos diapazonas – sopranas. Bet, deja, taip nenutiko ir ji patraukė kitokios muzikos linkme. Baigė muzikos bakalaurą, moka groti violončele, o po to tęsė ir magistro studijas, susietas su muzika.

 

Visgi Olympe Chabert labai eksperimentuoja ir, kaip yra kažkada tikinusi, niekur neskuba, laukia, kol atras savą kelią. Olympe didesnis debiutas susietas su įvairiais teatriniais pasirodymais bei muzikiniais projektais, asmenine veikla YouTube kanale su kitais atlikėjais, dažniau ji minima kaip repo muzikos atstovė, tačiau naujausia jos daina „Bad boy malheureux“, atrodo, toli nuo repo. Daina apie jauną moterį, kuri prieš užmigdama įsivaizduoja blogą ir liūdną vyruką, seksualiai patrauklų, kuris jai pačiai nepasiekiamas, tačiau ji leidžiasi į platoniškai fiktyvų santykių įsivaizduojamą galimybių perspektyvą. Daina lengva, melodinga ir labai įsimenanti. Pasiklausykite jos.



 

Olympe Chabert – Bad boy malheureux

[les mots / žodžiai / lyrics]

 

Tout les soirs j'attends que bébé ferme les yeux

Je prend mon téléphone où j'ai gardé un secret

J'm'invente une histoire avec un mec mysterieux

Dans ces photos j'étudie le sujet

Tous les jours, je suis folle de lui

Et son joint, il tire un peu et lève les yeux la main dans les cheveux

La petite chaîne autours de son cou brille au loin

Et j'nous vois déjà partir tout les deux dans un endroit spécial

Même s'il te l'fait croire, te l'fait croire

Il joue a la poupée, faut pas lui en vouloir

 

[refrain]

 

C'est juste un Bad Boy malheureux

Torturé, beau comme un dieu

On a toutes envie de le materner

Qu'il pleure sur nos épaules dénudées

Juste un Bad Boy malheureux

Il passe son temps comme il peut

Et si il sait pas comment s'occuper

J'peut lui donner des idées

 

J'ai compris qu'il n'y a que la nuit qu'il est heureux

A partir d'une certaine heure les mâchoires un peu crispées

Et c'est sur lui que son bras qu'est tous les yeux

Quand il enlève son t-shirt pour danser

Faut pas que je sois trop sentimentale, il en a marre

Je veux pas être une pétasse de plus qu'il lui dit je t'aime

Il a rien besoin de faire, il peut toutes les avoir Je crois qu'il le sait et c'est bien ça le problème

T'es sans pas trop spécial

Même s'il te l'fait croire, te l'fait croire

Il joue à la poupée, faut pas lui en vouloir

 

[refrain]

 

C'est juste un Bad Boy malheureux

Torturé, beau comme un dieu

On a toutes envie de le materner

Qu'il pleure sur nos épaules dénudées

Juste un Bad Boy malheureux

Il passe son temps comme il peut

Et s'il ne sait pas comment s'occuper

J'peut lui donner des idées

Il fais passer le temps comme il peut

 

[bridge]

 

Le temps en imaginant sa vie

Je crois que je m'ennuie

J'aimerais bien le faire rêver

Mais j'ai pas trop d'espoir

Sa vie est compliquée, comment lui en vouloir ?

 

[refrain]

 

C'est juste un bad boy malheureux

Torturé beau comme un dieu

On a toute envie de le materner

Qu'il pleure sur nos épaules dénudées

C'est juste un bad boy malheureux

Il passe le temps comme il peut

Il passe le temps comme il peut

Et s'il sait pas comment s'occuper

Je peux lui donner des idées

C'est juste un bad boy malheureux

Malheureux

 

Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą