2024 m. rugpjūčio 30 d., penktadienis

Šios dienos daina: Free Finga - Vienas [žodžiai / lyrics]

 

Sveiki,

 

Kaip atsiranda pas mane naujos dainos? Visiškai netikėtai. Neseniai perskaičiau interviu su Emilija Visockaite ir jame ji minimas Free Finga kaip vienas įdomiausių ir geriausių šių dienų lietuviškos muzikos atlikėjų. Sukosi man galvoje kelios dienos šis pavadinimas – kodėl nieko apie tai negirdėjau? Ėmiau ir pasiYoutubinau. Pirmoji daina ir vaizdo klipas „Vienas“, kuris reprezentuoja Free Finga albumą „Plastika“, pastarasis pasirodė visai neseniai (albumo dainas galite išklausyti YouTube platformoje).

 

Po Free Finga pavadinimu slepiasi (?!) atlikėjas Tomas Narkevičius, kuris scenoje jau sėkmingai dainuoja 7 metus. Gali būti, kad jį kažkur prabėgomis mačiau ir girdėjau, bet tiesiog neužfiksavau. Žodžiu, nieko čia nerašyčiau, jeigu ne daina „Vienas“, kuri man labai patiko. Pirmiausia man patiko puikus vaizdo klipas, toks tragikomiškas, bet kartu atliepia tas pagautas vienumo nuotaikas, kuriose dažnai atpažįstu pats save, ar tai būčiau laiptinėje su plastiko buteliu alaus, ar gamtoje su nuskintu gėlės žiedu, arba besiblaškantis vienas greitkelyje, bandydamas susitranzuoti automobilį. Žodžiu, daina irgi užvelka, nes ji ritmiška, kapota, nutolusi šiek tiek nuo popsinio konteksto ir galų gale dainos tekstas nėra lėkštas, nėra tik kelių žodžių priedainyje kratinys, kurį tu gali niūniuoti jau po pirmo paklausymo. Noriu, kad ir jūs šią dainą išgirstumėte ir pažiūrėtumėte vaizdo klipą.



 

Free Finga – Vienas

[žodžiai / lyrics]

 

Ooh

Laukiu iš mirties kol jis atsigaus

Tik širdies plakimo giliai klausau

Jis panašus į raudą, kai krūtinėj daužos

Dabar žinau, galvą priglaudęs, ieškau kur skauda

Jeigu galėtum vieną žodį užrašyt

Kam jis būtų skirtas, o kam jis būtų skirtas?

Per ilgai mes gulėjom vandeny

Į upes išpilkim, srovėmis pakilkim

Jeigu daryt nenori nieko su manim

Su tamsa išeisiu, uždarysiu vartus

Niekas negali čia per prievartą laikyt

Niekas negali čia

Niekas negali čia

Niekas negali čia

Apie ką galvoji, kai vienas

Vienas tu pasilieki

Vienas tu pasilieki

Apie ką galvoji, kai vienas

Vienas tu pasilieki

Vienas tu pasilieki

Man gėda pripažint, bet tu tik dalį to matai

Duobėj jau mano mintys ir iš ten sunku išeit

Aš su vėliava palinkęs, kaip sulaužyti pečiai

Kai veliumą nuimsi, viskas gali pasikeist

Palik man vieną kėdę, negerai juk be namų

Einu į naktį juodą kiaurą širdį prasipūst

Aš grįžti neskubėsiu, jei nepastebėsi tu

Ir paskui mane neik, šitas kalnas per status

Čia mano erdvė

Čia mano erdvė

Tu negali

Čia pasilikt

Apie ką galvoji, kai vienas

Vienas tu pasilieki

Vienas tu pasilieki

Apie ką galvoji, kai vienas

Vienas tu pasilieki

Vienas tu pasilieki

 

Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą