2024 m. rugpjūčio 24 d., šeštadienis

Maištingos Sielos pozityvumo dienoraštis nr. 64: manifestuok juokingai ir gausiai, be limitų!

Sveiki,

Manifestacija! Manifestuoja visi, kas netingi, todėl nereikia limitų!

Juk tai aš pats didingiausias viso to kūrinys!

Te mano pozityvios mintys realizuojasi čia ir dabar!

Mane ištinka neapsakoma palaima!

Mano banko sąskaita pampsta kaip mielių tešla ir prisipildo gausybe eurų!

Mano miegas yra pats saldžiausias, o sapnai patys puikiausi!

Mano darbas, tai net ne darbas, o šventė begalinė!

Mano kūnas sveikas, sportiškas ir geriausios formos.

Mano kūryba veržiasi kaip vulkanas.

Manęs visi ir visur nori!

Aš pusdievis. Aš neįveikiamas. Aš laimingas. Aš šmaikštus. Aš šaunus.

Aš nesenstu. Aš jaunas ir nemirtingas.

Aš apkeliauju pasaulį.

Suvalgau austrę ir randu pilną rūsį aukso!

Aš nešiojamas ant rankų!

Aš pasiverčiu paukščiu, o kai reikia karve!

Aš nenugalimas ir neįveikiamas. Aš gyvenu taikoje, nes nėra dėl ko kariauti.

Aš išbandau dailųjį čiuožimą pagal visas savo mėgstamiausias dainas ir laimiu Olimpines žaidynes.

Man nebereikia krapštyti nosies, nes ji visada švari. Širdis tyra ir stipri kaip jautis.

Visos čakros atviros ir pro jas pučia visatos vėjai.

Aš turiu stiprų užnugarį iš Šviesos pasaulio.

Mano lentynose visada yra vietos knygoms, net jeigu jos nuo Anykščių iki Palestinos.

Aš moku skaityti mintis! Mano trečioji akis viską regi.

Mano piniginė plyšta nuo banknotų.

Aš važiuoju autostrada, garinu actą ir dalinu pasauliui šypseną.

Mane myli ir mėgsta ateiviai.

Aš laimiu Teleloto be jokių bilietų! Be pastangų moku teleportuotis.

Gyventi įdomu ir gera.

Gyventi įdomu ir gera.

Gyventi įdomu ir gera.

Gyventi įdomu ir gera.

Gyventi įdomu ir gera.

Gyventi įdomu ir gera.

Gera ir įdomu gyventi.

Gera ir įdomu gyventi.

Gera ir įdomu gyventi.

Aš ant be skandalų esu ant „Žmonių“ viršelio.

Išgelbėju dramblį ir išlaisvinu Tibetą nuo Kinijos diktatūros.

Aš apgaubiu žemę ir suvokiu, kas čia dabar vyksta.

Aš esu.

Čia.

Visur.

 

Maištinga Siela




Photo: Figure 8. Scott Offen, Grace at the Window, from “Winter Isolation,” Too Tired Project. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą