2024 m. rugpjūčio 12 d., pirmadienis

Maištingos Sielos pozityvumo dienoraštis nr. 61: vertink gyvenime patirtus įspūdžius!


Sveiki, skaitytojai,

 

Štai ir baigėsi mano vasaros kelionės, tad vėl sugrįžtu namo ir kartu į tam tikru ritualu tapusiu Maištingos Sielos tinklaraščio pildymą, kuris mane labai ramina ir patinka! Šiandien jaučiu dėkingą nuovargį gerąja to žodžio prasme. Kelionių įspūdžiai po Europos šalis išliks dar ilgam.

 

Grįžinėdamas iš kelionių galvojau apie dėkingumą, kurį reiktų dažniau pakultivuoti mintyse, nes geros ir pozityvios mintys pažadina teigiamas ir pozityvias emocijas, o šios – vibracijas. Apskritai daug žmonių dažnai eina per nuoskaudas ir skiria nepaprastai daug emocijų ir minčių prastiems dalykams, kurie liūdina ir erzina patį žmogų, tačiau reikia dėti pastangų galvojant apie tai, kad viskas vyksta gerai ir tik gerai, o smulkmenos, kaip ir rakštys delnuose, tėra tik tam, kad pasitarnautų dar aukštesniam gėriui ir puikesniam gyvenimui. Nekantrauju vėl pasidalyti matytais vaizdais, filmais, serialais, knygomis, kuriuos pavyko pamatyti kelyje! Tikiu, kad kiekvienas dalykas nenutinka šiaip sau, jis veda prie kažko, ko nebūtina suprasti čia ir dabar.

 

Esu dėkingas, esu dėkingas, esu dėkingas... Už viską.

 

Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą