2015 m. birželio 1 d., pirmadienis

Filmas: "Purpurinės upės" / "Les rivières pourpres" / "The Crimson Rivers"




Sveiki, kino žiūrovai,

Mėgstu mistinius trilerius. Kasmet jų tenka pamatyti apie penkis, tai šiemet iš jų – „Purpurinės upės“ (pranc. Les rivieres pourpres) (2000). Filmas tai vienas iš jau klasika tampančių mistinių trilerių su biblijinėmis misterijomis, kur susiduria faktai ir religiniai prietarai. Taip, filmo visas žavumas yra prancūzų režisieriaus Mathieu Kassovitz mokėjimas mistifikuoti, kiekvienoje scenoje sukaupti energiją ir prifarširuoti žiūrovo vaizduotę plečiančių metaforų ir simbolių. Būtent metaforos ir simboliai „užmėto pėdas“ ir filmas iš dalies, bent pirmąją valandą, tampa nenuspėjamas. Nenuspėjamumas trileriuose yra vienas iš nuostabiausių dalykų, nes kuo ilgiau išlaikoma paslaptis ir intriga, tuo žiūrovas labiau prilipęs prie ekrano.

Filmas išties neblogas, gal neprilygsta amerikiečių filmui „Mistinė upė“ (jis nėra perdirbtas), tačiau šarmo turi. Siužetas puikus, puiki režisūra ir, žinoma, prancūzų aktoriai. Tikriausiai visiems labiausiai įsiminė ne Jean Reno, bet charizmą spinduliuojantis niekšiškasis Vincent Cassel personažas. Su pastaruoju pažiūrėjus keletą filmų – abejingas tikriausiai palieka tik retas arba visiškai aklas. 

Yra sukurtas ir šio filmo tęsinys, tačiau be V. Cassel ir pasikeitė režisierius. Antroji dalis, anot kritikų ir žiūrovų, kur kas prastesnė, todėl nežinau, ar kada pasiryšiu žiūrėti prastesnė „Purpurinių upių“ dalį. O šiaip tikrai rekomenduoju, kas mėgsta mistinius trilerius (o tai vienas mano mėgstamiausių žanrų!), tai tikrai verta pažiūrėti. Gal filmo pabaiga kiek pernelyg išrišama banaliai – susišaudymas, sniego lavina, bet viso filmo paslaptys taupiai išlaikomos vieningoje intrigoje.

Mano įvertinimas: 8/10
Kritikų vidurkis: 49/100
IMDb: 6.9


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Kaip aš sugebėjau atsiskaityti su savo vyru padedant dr. Ajayi rašytojui, aš esu 47 metų su trim vaikais, vieną rytą maždaug prieš 8 mėnesius mano vyras tiesiog pabudo iš lovos, o kitas pasakė, kad turėtume išsiskirti, kad jam nebeįdomi mūsų santuoka, šie žodžiai mane subalansavo ir aš beveik nualpiau, pamelavau pas jį ir paklausiau, kas nutiko, bet jis atsisakė nieko pasakyti, tą patį mėnesį jis paliko namus ir paliko mane ramybėje su vaikais ir būti nuoširdžiam man nebuvo lengva, net liepė jo seseriai padėti man maldauti, kad atleisčiau, jei nesąmoningai klydau ir visi malonumai patenka į kurčią ausį. Aš ieškojau pagalbos iš kitos platformos, bet viskas nepavyko, kol perskaičiau straipsnį apie dvasingą vyrą - rašytoją, vadinamą dr. Ajayi, aš jam paaiškinau savo problemą ir jis liepė man pateikti šiek tiek informacijos, kurią aš jam daviau, jis man papasakojo vyrui nėra tinkamo proto, kad juo manipuliuoja kita moteris, todėl jis ir siekia skyrybų, tačiau jis man liepė nesijaudinti, kad po trijų dienų visi mano rūpesčiai pasibaigs ir mane labiausiai nustebins rašybą ištarė didysis dr. Ajayi, mano vyras paskambino, kad jis grįžta namo ir net paklausė manęs, kiek laiko jis buvo išvykęs iš namų, aš tikrai laiminga, kad mano santuoką išgelbėjo didysis rašytojas, vadinamas dr. Ajayi, skyrybos niekada neįvyksta, aš gavau paaukštinimą darbo vietoje, viskas mano gyvenime pasisuka į gera ir puikus rašytojas dr. Ajayi turi būti už visa tai ačiū. Jei susiduriate su santuokos problemomis, jei ieškote gimdos vaisių, jei norite susigrąžinti buvusį meilužį, jei norite laimingų loterijų numerių, jei jums reikia apsaugos burtų, rašybos dėl turtų ir pan. Jūs galite laisvai susisiekti su dr. Ajayi dėl bet kokio rašybos darbo ir jums tai bus amžinai malonu, nes bus patenkinti visi jūsų širdies troškimai. Su juo galite susisiekti el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“ +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti