Sveiki,
Toliau pateikiu Bašaro žinutę, čenelingo būdu
perduodamą per kanalą Darryl Anka tokią kaip ir santrauką.
Bašaras pradeda savo mokymą paaiškindamas fundamentalų
Visatos vienovės principą, remdamasis Pirmojo spinduliavimo (Prime
Radiant) analogija. Jis teigia, kad viskas fizinėje visatoje, ką matome kaip
daugybę atomų ir dalelių, iš tiesų yra sudaryta iš vienos vienintelės dalelės.
Ši hipotetinė dalelė neturi masės ir juda begaliniu greičiu, o tai leidžia jai
būti visur vienu metu, atrodant, jog ji yra šalia savęs pačios milijonus,
milijardus kartų. Ši begaliniu greičiu save atkartojanti dalelė ir yra tai, ką
mes suvokiame kaip daugybę skirtingų dalelių materiją. Tokiu būdu Bašaras
iliustruoja, kad atomai, sudarantys mūsų kūną, kitų žmonių kūnus, planetą,
žvaigždes ir visą fizinę visatą, yra viena ir ta pati dalelė, veikianti
universaliuoju „laiko dalijimosi režimu“.
Remiantis šiuo fiziologinės vienovės principu, Bašaras
pabrėžia kiekvieno individo absoliučią ir lemiamą įtaką Visatai. Kadangi viskas
yra ta pati dalelė, bet koks mūsų vibracijos, geometrinio rašto ar net
mažiausias minties pokytis paveikia tos vienos dalelės trajektoriją. Dėl šios
priežasties, pakeitus dalelės kelią savyje, šis pokytis neišvengiamai paveikia
kiekvieną kitą jos kombinaciją, t. y. visą fizinę Visatą. Bašaras tvirtina, kad
net menkiausias piršto judesys ar minties elektros srovė mūsų smegenyse keičia
visos fiziologinės Visatos spektrą. Todėl, kai mes keičiame save, mes
tiesiogine prasme pakeičiame visą Visatą, sukuriančią naują, unikalią ir
egzistuojančią tik toje akimirkoje tikrovę.
Ši koncepcija neatsiejama nuo Bašaro dieviškumo
sampratos. Jis skiria „Vieną“ (The One) nuo „Viso Kas Yra“ (All That Is),
pastarąjį vadindamas Dievu. „Vienas“ yra homogeniška, nepertraukiama
egzistencijos patirtis, kuri pati neturi savęs suvokimo ar patirties, panašiai
kaip „niekas“, kuris yra ne neegzistavimas, o nediferencijuota būsena. „Visas
Kas Yra“ yra savaime sąmoningas „Vieno“ aspektas, kuris atsiranda per pirmąjį
atspindį. Siekdamas suvokti save, „Vienas“ turėjo sukurti „kitą“ – atspindį,
kuris leistų sustiprinti savo paties „ašybę“. Šis savaime sąmoningas aspektas
nuolat atspindi save per vibracinius raštus, kas sukuria iliuziją, kurią mes
vadiname Kūrinijos plėtimusi.
Bašaras aiškina, kad Didysis Sprogimas ir
tariamas Visatos plėtimasis į išorę tėra iliuzija. Iš tikrųjų viskas vyksta
tame pačiame „momento taške“, kuris tėra Čia ir Dabar. Visos erdvės, laikas,
paralelinės realybės ir dimensijos yra tik skirtingi vibraciniai atspindžiai,
perspektyvos tame pačiame vieninteliame momente. Viskas yra sudaryta iš
sąmonės, o sąmonė yra savęs suvokimas, atsiradęs dėl savęs atspindžio per
„kitą“. Todėl viskas, kas egzistuoja, net ir, pavyzdžiui, uola, yra sąmoninga
savuoju būdu, atspindėdama save per mus, stebėtojus, taip pat patvirtinančius
jos atskirą egzistenciją.
Pagaliau Bašaras siūlo sutaikyti mokslą ir dvasingumą
per sąmonės priėmimą. Jis pabrėžia, kad mokslas negali sukurti išsamios Visatos
teorijos neįtraukęs sąmonės, nes ji yra pati egzistencijos kokybė. Jis pateikia
pyrago analogiją: jei mes esame tik pyrago gabalėlis, o mūsų gabalėlyje yra
sąmonė, tai ir visas pyragas (Visa Kas Yra) turi turėti šį ingredientą.
Kalbėdamas apie religijas, Bašaras teigia, kad visi Dievo vardai – Dievas,
Alchasa, Jehova, Šviesa – tėra skirtingos archetipinės išraiškos, skirtingi
to paties „Viso Kas Yra“ kampai, kurie tarnauja unikalioms kultūroms. Būtent
šie archetipai, įskaitant ir mūsų pačių unikalų individualumą, leidžia beribei
Kūrinijai patirti save pačiais įvairiausiais būdais. Kiekvienas esame Dievo
archetipas, patiriantis save unikaliu požiūriu.
Maištinga Siela

Komentarų nėra:
Rašyti komentarą