2020 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Donatas Motvydas ir Džordana Butkutė - 17 [žodžiai / lyrics]

 

Sveiki,

Taip, galiausiai tai ir vėl nutiko, nes rašau apie Donatą Montvydą ir Džordaną Butkutę, tiksliau – apie jų duetu įrašytą kūrinį „17“, kuris paskutinę savaitę tikriausiai pas daugelį „rauna stogą“. Tiesą sakant, beveik negirdžiu ir nesiklausau šiuolaikinės lietuviškos muzikos, tačiau šią kažkaip išgirdau visai savaitės kaip „karštą naujieną“ ir kilstelėjau antakį. Vau, koks devinto dešimtmečio skambesys, muzika – tai kas iš tikrųjų šiuo metu skamba Holivude, už Atlanto, su tokiu skambesiu ir muzika dirba populiariausi užsienių šalių muzikos kūrėjai ir atlikėjai.

Sudėtinga su lietuviškais žodžiais, kartais atrodo, kad „17“ dainoje jau ant ribos ims ir pastrigs, tačiau duetas išvairuoja žodžius ir suteikia jiems atspalvį, skambesį ir melodingumą. Kai trisdešimtmečiams ir keturiasdešimtmečiams buvo po septyniolika, manau, kad visi daugiau ar mažiau girdėjo Džordaną. Jos pop lietuviškos muzikos kultas jau savaime yra nostalgija ir tinka šiai dainai.

Ką gi, dar negirdėjote? Siūlau pasiklausyti.


Žodžiai / lyrics

Donatas Motvydas ir Džordana Butkutė – 17

Minioje… Žmonių.

Tavo veidą iš toli regiu.

Patikėt. Sunku.

Pasikeitę stovime abu.

 

Susitikom netyčia, po tiek daug bemiegių naktų…

Kai jau rodos paleidom – ir vėl viskas atgija viduj.

 

Laikas bėga pamažu.

Aš ilgiuosi tų dienų.

Pasakyti man nedrąsu –

Aš tą patį tau jaučių.

 

Nieks nepasikeitę, viskas taip pat.

Lyg būtume tik vakar susipažinę.

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

 

Štai ir vėl – kartu.

Slepiam taip, kas mudviem taip brangu.

Negi tau svarbu – ką kiti galvoja apie mus?

 

Neliesk manęs įsikibus,

Nepaisant jokių kliūčių.

Nejaugi nenori –

Pabandyt nuo pradžių?

 

Kai jau rodos paleidom,

Ir vėl viskas atgijo viduj.

 

Laikas bėga pamažu.

Aš ilgiuosi tų dienų.

Pasakyti man nedrąsu –

Aš tą patį tau jaučių.

 

Nieks nepasikeitę, viskas taip pat.

Lyg būtume tik vakar susipažinę.

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

 

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

Aš jaučiuosi vėl.

 

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

 

Lyg būtų man septyniolika.

Tu gali nieko nesakyt, gali išeiti.

Aš jaučiuosi vėl…

 

Nieks nepasikeitę, viskas taip pat.

Lyg būtume tik vakar susipažinę.

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Aš jaučiuosi vėl.

 

Nieks nepasikeitę, viskas taip pat.

Lyg būtume tik vakar susipažinę.

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

 

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.

Aš jaučiuosi vėl.

 

Matau. Tavo akys išduoda man,

Jei galėtume grįžt atgal.

Aš jaučiuosi vėl.

Lyg būtų man septyniolika.


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Kaip galingas burtų ratukas, vadinamas daktaru AJAYI, padėjo man sugrąžinti savo meilužį per 48 valandas. mano meilužis, kuris išsiskyrė su manimi nuo praėjusio birželio, ir visos mano pastangos jį susigrąžinti buvo bergždžios. Aš jį taip myliu, kad kiekvieną kartą, kai pamatau jį su kita mergina, pyksiu. Taigi vieną dieną pamačiau moters liudijimą internete. Kaip šis didis vyras, vardu DR AJAYI, padėjo jai susitaikyti su vyru. Mano laimei, ji nutraukė DR AJAYI kontaktą. Taigi aš greitai paskambinau numeriu ir maždaug po 2 valandų išsiunčiau jam pranešimą el. Paštu, jis man perskambino ir atsakė į mano el. Laišką. Aš jam viską paaiškinau, o jis man suteikė išsamią informaciją apie procesą ir priemones, kurių reikia imtis. Jis pasakė, kad jam reikia kai kurių daiktų, kad galėtų melstis už mane, ką aš ir padariau. Aš padariau viską, kad įsitikinčiau, jog mano maldos buvo baigtos, ir per 48 valandas, kaip jis jau patikino, mano mylimasis atėjo prašyti manęs prašyti atleidimo, jis dabar mane myli, brangina ir žada, kad daugiau niekada manęs nepaliks. . DR AJAYI dėka taip pat galite atsiųsti jam el. Laišką: drajayi1990@gmail.com arba jo „WhatsApp“ arba „VIBER“: +2347084887094 ir būkite tikri dėl sprendimo, nes jis yra tiesiog geriausias, kurį galite rasti.

    AtsakytiPanaikinti