2013 m. rugpjūčio 4 d., sekmadienis

Filmas: "Motina ir dukra" / "Mother and Child"




Sveiki, kino mėgėjai,

Jau seniai ketinau pažiūrėti kino juostą „Motina ir dukra“ (Mother and Child) (2009), nors, mano galva, taisyklingiau versti „Motina ir vaikas“. Na, ir tikrai, toks filmas tikriausiai puikiai susižiūrėtų Motinos dienos proga, bet nelaukite – pažiūrėkite dabar. Ilgai voliojosi mano kompiuteryje ši juosta, kol vieną dieną tiesiog sukandau dantis ir pasakiau: laikas!

Kritikų nuomone, juosta gan vidutiniška, kai kas negailėjo ir gerų atsiliepimų. Mes juk žinome, kaip mus visus sugraudina ilgos ir painios giminystės ryšių istorijos – apkeisti kūdikiai, kraujomaiša ir kiti šokiruojantys dalykai, kurie, rodos, labai toli nuo mūsų pačių, tačiau neapsigaukite, jie šalia mūsų. Šis filmas įtraukė per 15 minučių ir nepaleido, nors mano kolega žiūrėjo pakankamai atmestinai ir baisėjosi Naomi Watts, kuri man, kaip ir visada, pasirodė fantastiškose aukštumose. Šįkart jos personažas toli gražus ne mielas triušiukas, o šaltas ir plieninis žmogus, kuriam rūpi tik jos pačios karjera. Ne ką mažiau mane pakerėjo ir pritrenkė įtaigioji Annette Bening (iš tokių filmų kaip „Amerikietiškos grožybės“ ar „Vaikams viskas gerai“) – ji visada tokia užtikrinta savo personažais, kad tiesiog patikėti neįmanoma, tikrai talentinga ir „sodri“ aktorė, kuri kuria bauginančius personažus, aišku, jeigu jie maniakiški, tačiau šįkart ji vaidino palūžusią ir gruboką pagyvenusią moterėlę, tačiau vis vien išlaikė savo užtikrintumą.

Na, filmą tik iš dalies galima pavadinti „moterišku kinu“, nors ir režisavo Rodrigo Garcia. Subtilumu pasižyminti juosta su fantastiškomis aktorėmis, kurios kuo puikiausiai perteikė subtilumą, tiek vidinę, tiek visišką choasinę dramą, kuri nenusivažiuoja į įprastinius melodramatinius paverkšlenimus dėl pakankamai išvystyto nebanalaus siužeto ir šaltų, gerai motyvuotų charakterių. Tiesa, filmo finalinės scenos lyg koks šakštas deguto medaus statinėse, vis tiek turėjo šliūkštelėt tų „laimingų pabaigų“ konfeti.

Filmas pamąstymui, filmas gurmanams ir paprastiems žiūrovams, kurie suras ir atras. Man labai patiko.

Mano įvertinimas: 9/10
Kritikų vidurkis: 64/100
IMDb: 7.2


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą