Madonnos „Bedtime Stories“ era, apėmusi 1994–1995 metus, žymėjo reikšmingą posūkį jos karjeroje, atitoldama nuo ankstesnių provokuojančių ir seksualiai atvirų temų, kurios dominavo „Erotica“ albume ir „Sex“ knygoje. Šiuo laikotarpiu Madonna siekė sušvelninti savo viešąjį įvaizdį ir ištirti brandesnes, subtilesnes temas, tuo pačiu pasinerdama į R&B ir hiphopo muzikos įtakas. Tai buvo strateginis žingsnis, padėjęs jai išlaikyti savo, kaip popmuzikos ikonos, pozicijas, prisitaikant prie kintančių muzikos tendencijų ir savo asmeninio gyvenimo pokyčių.
Albumas „Bedtime Stories“ (išleistas 1994 m.) buvo
įkvėptas šiuolaikinio R&B, new jack swing ir hip hop soul skambesio.
Madonna bendradarbiavo su tokiais įtakingais prodiuseriais kaip Dallas Austin,
Babyface, Dave Hall ir Nellee Hooper, siekdama sukurti sklandų, švelnų ir
melodingą skambesį. Albumas išsiskyrė ramesnėmis, introspektyvesnėmis dainomis,
kurios gvildeno meilės, vienatvės, pasidavimo ir asmeninio augimo temas. Nors
dainų tekstai vis dar buvo asmeniški, jie buvo pateikiami kur kas labiau uždengtai
ir poetiškai, palyginti su atvira „Erotica“ drąsa. Pavyzdžiui, daina „Secret“
kalba apie slapta mylimą žmogų, o „Take a Bow“ – apie išsiskyrimo skausmą.
Albumo pavadinimas, „Bedtime Stories“ (Pasakos prieš miegą), atspindėjo albumo
intymumą ir ramybę, tarsi pasakojant asmenines istorijas prieš miegą.
Iš albumo „Bedtime Stories“ buvo išleisti keli
sėkmingi singlai, kurie padėjo įtvirtinti jo komercinę sėkmę ir kritikų
palankumą. „Secret“ (1994 m.) buvo pagrindinis albumo singlas, pasižymintis
švelniu R&B skambesiu su gospel chorų įtaka. Jis tapo dideliu hitu,
pasiekusiu aukštas pozicijas JAV ir JK topuose. „Take a Bow“ (1994 m.) tapo
vienu didžiausių Madonnos hitų JAV, išbuvęs Billboard Hot 100 viršūnėje
septynias savaites. Tai buvo klasikinė baladė su orkestro aranžuotėmis,
parodžiusi Madonnos balso diapazoną ir emocinį gilumą. Titulinė albumo daina
„Bedtime Story“ (1995 m.), kurią parašė Björk, buvo labiau eksperimentinė,
pasižyminti ambient ir elektroninės muzikos elementais, ir buvo labai gerai
įvertinta kritikų už inovatyvumą. „Human Nature“ (1995 m.) buvo atsakas į
kritiką, kurią Madonna sulaukė dėl savo ankstesnių provokacijų, ir tapo himnu
tiems, kurie jaučiasi nesuprasti.
„Bedtime Stories“ sulaukė daugiausia teigiamo kritikų
įvertinimo, ypač už Madonnos vokalo pagerėjimą ir muzikinę brandą. Kritikai
gyrė jos gebėjimą prisitaikyti prie šiuolaikinio R&B skambesio, tuo pat
metu išlaikant savo unikalų stilių. Albumas buvo laikomas sėkmingu bandymu
sušvelninti jos įvaizdį po „Erotica“ kontroversijų, parodant, kad ji gali būti
tiek menininkė, tiek komerciškai sėkminga, be būtinybės šokiruoti. Žmonių
priėmimas taip pat buvo palankus – albumas komerciškai buvo labai sėkmingas,
debiutavęs antroje vietoje Billboard 200 tope ir parduotas milijonais kopijų
visame pasaulyje. Ši era padėjo Madonnai atgauti platesnės auditorijos
palankumą ir įtvirtinti jos, kaip nuolat besikeičiančios ir prisitaikančios
menininkės, reputaciją. „Bedtime Stories“ įrodė, kad Madonna gali išlikti
aktuali ir įtakinga, net ir keisdama savo meninę kryptį ir viešąjį įvaizdį.
Maištinga Siela
%20all%20singles%20vinyls%20Take%20a%20Bow,%20Bedtime%20Story,%20Human%20Nature%20vinilines%20ploksteles%20kolekcija%20madonos%20dainininke%20vinyls%20singles.jpg)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą