2012 m. birželio 30 d., šeštadienis

Šios dienos daina: Željko Joksimovič "Lane Moje"



Sveikučiai,

Šiandien šios dainos rubrikoje svečiuojasi slavai! Serbų dainininkas Željko Joksimovič (Zeljko Joksimovic) su ypatingo lyriškumo daina „Lane Moje“. Joksimovičius daugeliui iš mūsų tikriausiai prisimenamas iš „Eurovizijos“ konkurso, kai su daina „Lane Moje“, kuri man tada totaliai nepatiko, nusileido tik Ruslanai ir konkurse liko antra. Šiais metais Joksimovičius vėl dalyvavo „Eurovizijoje“ (liko trečias), už kurį atidaviau balsą, nes jo dainos, na, nežinau, kaip apibūdinti, man jos nepaprastai Balkanų dvasios, jautrios, lyriškos. Nereikia suprasti nė žodžių, tiesiog įsijungi, klausausi ir jauti. Argi tai ne pagrindinė muzikos idėja – jausti ir išjausti!?

Željko Joksimovič išleido savo šalyje jau penkis solinius albumus – jis pats kuria, rašo dainas. 2008 metais vedė „Euroviziją“ Belgrade ir šiaip gana žinomas Serbijoje kaip etninės muzikos skleidėjas. „Lane Moje“ – „Mieloji mano“ nepaprasto tyrumo daina, dvasingas ir įstabus video klipas, kuriame vaizduojama vestuvėms besiruošianti nuotaka atskleidžia Balkanų žmonių papročius, kasdienybę ir šventiškumą. Dainininkas turi oficialų savo tinklapį, jei susidomėsite, galėsite apsilankyti www.zeljkojoksimovic.com

Lane Moje (video klipas).


Lane Moje atliekama per „Euroviziją“ 2004 m.


Lane Moje – instrumental nepaprastai gerai skamba!


Lane Moje angliškai.


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

1 komentaras:

  1. Tikrai puiki daina. Šių metų man taip pat žiauriai patiko, dar ir dabar neatsiklausau. :)

    AtsakytiPanaikinti