2012 m. birželio 4 d., pirmadienis

Albumas: BEBE "Un pokito de Rocanrol"


Sveiki visi,

Jau esu kažkada prieš milijonus metų čia rašęs apie velniškai talentingą ispanų dainininkę Bebe (Mažylė), tiesa, labai neįprastu slapyvardžiu. Apie ją galite pasiskaityti sename mano straipsnyje spustelėję ČIA. Mane kone ištiko šokas, nes BEBE paskutinįkart palikau besilaukiančią kūdykio ir tikrai maniau, kad naujo albumo artimiausius 5 metus tikrai neišleis, nes BEBE jau tokia laisva kūrėja, kad ji savo albumų ir kūrybos „neprievartauja“ ir kuria tik tada, kai „užplaukia“, kaip sakant. Ir kaip nustebau, kai peržiūrinėdamas jos senus klipus Youtube saite aptikau negirdėtų dainų, net nustėrau – albumas jau visą pusmetį rinkoje! Tad susizgribau kaip susigėdinusi gaspadinė, kuri nepakvietė svečių atsisėsti prie stalo, siųstis albumą ir vertinti, vertinti, vertinti...





Tai proga kaip tik pareklamuoti BEBE kūrybą ir pristatyti jos naująjį albumą, kuris vadinasi „Un pokito de Rocanrol“ (Truputis rokenrolo), prieš tai buvę du jos albumai: „Pafuera Teleranas“ (2004 m.) ir „Y“ (2009 m.) buvo labai sėkmingi, ypač pirmasis debiutinis albumas, kuris ir man asmeniškai yra pats mylimiausias ir geriausias jos darbas, pastarasis „liečia“ socialines ir dvasines žmogaus temas. Naujausias albumas, kuris pasirodė šiais metais, šiek tiek šokiravo BEBE gerbėjus, nes spaudoje iškart pasirodė labai didelė kritika dainininkei, kadangi dainų tekstai tapo visiškai beprasmiai, kažkokie vaikų sapaliojimai ir nebeliko tos BEBE, kuri užgimė 2003 – 2004 metais, kai diskai tapodavo platininiais ir auksiniais. Albumas „Un pokito de Rocanrol“ buvo prastai parduodamas, praktiškai nesėkmingas dainininkės karjeroje, daug kas nusivylė ir pan.

Mano asmeninė nuomonė yra tokia, kad CD ištiko tas pats kaip su Christinos Aguileros albumu „Bionic“, dainininkė norėjo paeksperimentuoti, išreikšti save ir kuo mažiau būti priklausomai nuo to, ką nori girdėti ir matyti žmonės, nes tik tokia kūryba, kuri išreiškia tuometinę kūrėjo dvasinę būklę ir raišką yra priimtina, tikra, nesumeluota. Manau, BEBE nesusimovė, tiesiog ji neatitiko žmonių skonių, kurie buvo pripratę prie stulbinamų BEBE dainų tekstų ir ritmo. Šįkart albumas man pasirodė labai kondensuotas, iš esmės žaismingas, kryptingas – juk dominuoja rokenrolo stiliaus dominavimas tiek muzikoje, tiek ritmikoje, tiek žodžiuose. Iš esmės man iš 11 dainų patinka dvi, kurias klausau ir klausau, jos tokios pašėlusios ir pakvaišusios, kad įtraukiu prie mėgstamiausių BEBE dainų! Nežinau, kaip Jums patiems, bet aš iš BEBE tikėjausi kažko kito, bet vertinu ir šį jos kūrinį, kuris tikriausiai bus ir pačiai dainininkei paskata vėl kurti kažką kitokio. O kas žino, gal artimiausiu metu mes išvysime naują jos albumą, kuris sudrebins muzikos pasaulį. Šiuo metu dainininkė BEBE keliauja su šiuo albumu, skatina jos pirkimą, dainuoja įvairiuose baruose ir pan. Žmonės su džiaugsmu prisimena senąsias jos dainas ir mielai jų klausosi.

Šįkart susidūriau su labai griežta autorinių teisių apsauga, todėl visų dainų Youtube online negalite išgirsti, nebent tik trumpas demo versijas, kurias galite pasiklausyti paspaudę ČIA.

Na, o čia galite pasižiūrėti legalių video ir kai kurių komisijas „praėjusių dainų“, mano vertinimai pabaigoje.

Bebe – K.I.E.R.E.M.E.


Bebe – Me Pintare


Bebe – Adios


Bebe – Mi Guapo


Mano vertinimai:
1 ABC                   6/10
2 Adios                  10/10
3 Me Pintare           9/10
4 Sabras                 10/10
5 Compre/Paga       7/10
6 Mi Guapo             7/10
7 K.I.E.R.E.M.E.    10/10
8 Der Pelo               6/10
9 Que Carajo           7/10
10 Tilin                     6.5/10
11 Yo Fumo             8/10

Taigi, išvedus albumo dainų vertinimą, išėjo 7,8. Darau išvada, kad albumas yra tarp vidutinio ir gero albumo vardo, bent jam man. Ir iš tikrųjų yra tokių dainų, kuriuos drąsiai įtraukiu į geriausius BEBE kūrinius, bet ir yra tokių, kuriuos užsimerkęs greitai praleisčiau pro ausis, sakydamas next. O šiaip iš esmės albumu esu patenkintas ir mielai turėčiau jį materialų ant savo stalo.

Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą