2012 m. birželio 26 d., antradienis

Filmas: "Alkis" / "Hunger"



Sveiki visi,

Šiandien noriu pristatyti kino filmą „Alkis“ (Hunger) (2008 m.). Tai antras mano matytas režisieriaus Steve McQueen‘o filmas. Visai neseniai buvau matęs jo išliaupsintą „Gėda“. Žinot, pagalvojau, jog vis tik yra gal gerų režisierių, kurie „nesivalgo“ ir viskas, nesvarbu, ką besukurtų, man jo darbas ir šįkart toks sunkiai virškinosi, tiesą sakant, buvo nuobodus, toks ištęstas – žiaurumas ir viduryje įmestas ilgas kunigo ir kalinio dialogas. Va, dialogas man ir patiko, tačiau tie kankinimai man pasirodė tokie preciziški, tokie prifarširuoti kažkokio apsunkinančio švino. Man asmeniškai filmas kažkoks nesuharmonizuotas, bet režisieriaus braižas tikrai atpažįstamas, dabar jį žinosiu ir kažin, ar ateityje norėsiu pamatyti dar nors vieną jo darbą.

Kalbant apie patį filmą, čia vėl išvystame iš „Gėdos“ aktorių Michael Fassbender – šįkart jis man visai patiko, dėl to, kad jau atpažįstamas, jau pažįstama energetika, veidas, taip ir būna, kai aktorius pradedi atskirti ir sutikti. Patinka, kas atpažįstama. Šiaip filmas biografinis, vaizduojantis airių maištininkus per vykdomą Margaretos Tečer politiką dėl šiaurės Airijos, filmas rodo kalinamų maištininkų gyvenimo epizodus, kurie pradeda rengti kalėjime badavimo protestą, per kurį miršta vyrai – istorija pasirodo esanti reali. Ką aš galiu pasakyti, man kažko trūko, kažko buvo per daug, toks nesubalansuotas, lyg ir kalba apie istorinį laikotarpį, lyg ir bando atskleisti veikėjų dvasinę būklę, lyg ir bando rodyti žiaurų elgesį su kaliniais ir viskas bent jau mano akimis tapo nesuharmonizuota, neištransliuota 100 procentų, todėl ir buvo nuobodu. Vietomis lyg jau skleidžiasi žmonių charakteris, jau tuoj tuoj vystymas ir vėl stagnacija – pasakojama jau apie kitą veikėją. Sakau, McQueen ne mano režisierius, nepakeliui man su juo...

Mano įvertinimas: 6/10
Kritikų vidurkis: 82/100
IMDb: 7.6



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą