2012 m. birželio 11 d., pirmadienis

Burtai ir vaistai kaip įveikti liūdesį ir irzlumą



Sveiki visi,

Iš vakarykštės dienos paveldėjau blogą nuotaiką. Pasitvirtina taisyklė, jei keldamasis iš lovos sau pasakai, kad šiandien – bloga diena, tai tikėtina, kad tokia ji ir bus, nes mes patys save užkonservuojame. Gerai, patekau ir aš į tokias pinkles ir esu piktas, ir nepatenkintas, ir irzlus, ir dirglus... Gelbsti juodas humoras! Ant vieno draugo Facebook‘o sienos perskaičiau: „Jeigu pasaulis suktųsi 30 kartų greičiau, tai algą gautume kasdien, tačiau merginos užkraujuotų negyva...“ Sorry, merginos ir moterys, tačiau buvo labai juokinga, kaip tik akmuo numestas, žiū, atsprygo ir parlėkęs praskėlė galvą.

Šiandien, kai tokia prasta nuotaika, belieka tik klausytis kalėdinių dainų! Vidurvasaris ir visa kita... Vadinu tai burtais ir kerais prieš blogą nuotaiką. Daugelis pasakytų, kad esu beprotis, bet dievaži, su protingais nesiginčiju, aš ir esu beprotis!



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą