2012 m. birželio 9 d., šeštadienis

Filmas: "Mano vienintelis ir nepakartojamas" / "My One and Only"



Sveiki visi,

Šiandien noriu pristatyti trumpai kino filmą „Mano vienintelis ir nepakartojamas“ (My One and Only) (2009 m.). Žinot, melavau, man nepatinka komedijos žanras, patinka, bet kada jis sukurtas įtaigus, subtilus, o ne ištisa tiesmukų anekdotų tirada. Iš esmės šio filmo net nepavadinčiau komedija, veikiau tai drama, pasaldinta komedijos žiupsneliais. Iš tikrųjų iš filmo nieko nesitikėjau, bet po 20 minučių kažkas man atsitiko ir suvokiau, jog man šis filmas patinka, patinka jame kuriami personažai – infantili motina ir jaunas sūnelis, kuris peraugo protu motiną ir iš berniuko tapo vyru. Filme man nieko netrūko – nei graudžių pagraudenimų, nei juokingų situacijų, pvz. motina suimama už prostituciją, kad ši bandė susirasti turtingą vyrą ir t.t.

Netikėtą ir įdomaus charakterio personažą šiame filme sukūrė garsioji Renne Zellweger, jai labai tiko šis vaidmuo, bent jau man taip pasirodė. Tai kelioninio pobūdžio komedijinė drama, kurioje tiek žiūrovas, tiek personažai „kažką“ sužino apie save ir kitus, bet tenka pripažinti, kad filmas išlaikęs visus būdingus komedijinės dramos šablonus – skaudūs išgyvenimai tik sustiprina asmenybę, o nuotykiai praskaidrina gyvenimą – senos ir visai neoriginalios idėjos. Kodėl verta žiūrėti šį filmą? Tik dėl pačių charakterių! Ypač infantiliosios motinos, kuri iš esmės neatitinka mūsų kasdieninės mamos įvaizdžio, juolab, kad filme vaizduojamas praėjusios amžiaus vidurys, kai moterys vis dar nebuvo tokios drąsios ir kryžiais nesidangstė vaginų prieš fotoaparatų objektyvus ir stringų nevilkėjo.

Po filmo jaučiausi lengvai praleidęs laiką, o tas man labai patiko, nes buvau pasiilgęs ko nors lengvo ir džiaugiuosi, kad tas lengvumas nenuvylė.

Mano įvertinimas: 8/10
Kritikų vidurkis: 62/100
IMDb: 6.6



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą