2012 m. birželio 20 d., trečiadienis

Filmas: "V - tai Vendeta" / "V for Vendetta"



Sveiki visi,

Šiandien noriu trumpai pakomentuoti kino filmą „V – tai Vendeta“ (V for Vendetta) (2005 m.). Neįtikėtinai po ilgo laiko tarpo grįžau prie trilerio žanro ir supratau, kad buvau tokio pasiilgęs, juolab, kad filmas ne vien tik trileris, jis turi pakankamai heroizmo, dramatizmo ir net nežinau, man kažkodėl viskas labai patiko. Tiesa, iš pradžių pagalvojau, kad šio filmo nereikia žiūrėti, nes filmo pradžia daug nežadėjo – priminė kaukėtą Betmeną ir jo nuotykius, kuris bando pakeisti pasaulį ir gelbėti miestą nuo blogio. Didvyriškumas iš pradžių mane gąsdino, nors ir žinojau, kad filmas kurtas panašiu principu kaip komiksai...

Patiko sukurpta įtikinama III pasaulinio karo atmosfera, ji man priminė Didįjį Brolį, žmonių supratimas ir įbauginimas esama padėtimi, kažkodėl tai artima net šiais laikais – melas, propaganda, nupirkta smegenis plaunanti informacija, kuria žmonės tiki, užuot turėję savo nuomonę... Super pasirodė filme Natalie Portman, kuriai nepaprastai tiko „Matricos“ kūrėjų vaidmuo šiame filme. Žinoma, filme būta ir tokių scenų, kurios buvo itin šabloninės ir kiek nusibodusios ir matytos kituose filmuose apie kaukėtus didvyrius. Iš esmės tai gan paprasta pasakojimo struktūra, bet kažkaip kitaip įvyniota ir pateikta su mažiau patetikos, mažiau heroizmo, viskas labiau įtikinamiau nei paprastai. Gal net pasakysiu, kad šis filmas patiko kur kas labiau net „Tamsos riteris“, kurį kažkodėl visi po aktoriaus H. Ledger mirties ėmė vadinti šedevru, o man iki šedevro toli gražu... „V – tai Vendeta“ man pasirodė mažiau lakoniškas, daugiau palikta vietos visuomenės ir žmonių padėčiai, pats siužetas gal kiek įdomesnis, na, ir žinoma operatoriaus, režisieriaus darbas daro visgi savo.

Mano įvertinimas: 9/10
Kritikų vidurkis: 62/100
IMDb: 8.2



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą