2012 m. birželio 2 d., šeštadienis

Sausumos liga arba kaip pasigaminti ilgesį per vieną dieną



Sveikučiai,

Sako, yra jūros liga, kai plauki ir tave nuolatos pykina. Kitus pykina važiuojant autobusais, pavadinau tai, sausumos liga. Argi gaila sugalvoti naują ligą, kai pasaulyje ligų sąrašai nemažėja ir nemažėja?

Man patinka važiuoti autobusu tik tada, kai manęs nepykina ir nenoriu į tualetą (tai man nutinka retai), tad važiuoti atrėmus galvą į autobuso langą man labai patinka, tada kažkur važiuoji ir nebesvarbu kur. Patinka, kai kažkas šmėžuoja kelkraščiuose – medžiai apsirengę metų laikais, trobesiai, stotelės, kuriose nėra žmonių. Patinka jei dar lyja, jei lietus taip plaka stiklą, kad net tikriausiai stiklo odai skauda, vis tiek man labai patinka. O jei dar kvėpuoji, tai aprasoja stiklo lopinėlis, bet garai tuojau pat ištirpsta kaip šerkšno vaiduokliai... Ir, kad jūs žinotumėt, kaip man patinka kartais taip važiuoti, kad net nebesinori pagalvoti, kad reikės išlipti iš autobuso, kad vėl reikės vaikščioti, kvėpuoti lauko oru. Tai tarsi gimimas, kai pervažiavus Lietuvą vėl reikia „atitirpinti“ kojas ir reikia lyg prisiminti, kaip vaikščioti. Ir visa tai yra gimimo atkartojamas, toks mažas, trapus ir nepastebimas... Išlipus ir vėl reikia prisiminti, kaip reikia vaikščioti lyg kūdikiui po naujos reinkarnacijos, todėl geriau jau važiuoti aplink visą Pasaulį saugiame autobuse, kažko šilto viduje nelyginant motinos įsčiose ir paskendusiam savyje, šmėžuojant pakelių dantiraščiams, tada ilgesys pats pasigamina, toks keistas ilgesys žvelgiant ir kartu nežvelgiant pro langą. Geriau neišlipti, geriau negimti, geriau nebevaikščioti, tiesiog važiuoti... tiesiog važiuoti... tiesiog važiuoti...


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite brūkštelti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą