Sveiki,
Kas dar nuo vaikystės laikų valgo retkarčiais šiuos „Baltosios
varnelės“ ledus? Nusprendžiau pasidomėti jų istorija.
„Baltoji varnelė“ – įmonės istorija
„Baltoji varnelė“ – tai ne tik populiarus ledų
prekinis ženklas Lietuvoje, bet ir ilgaamžę istoriją turinti įmonės AB
„Klaipėdos pienas“ dalis. Šios įmonės ištakos siekia 1948 metus, kuomet
Klaipėdoje buvo įkurtas pieno perdirbimo cechas. Ilgus metus įmonė sėkmingai
vykdė įvairių pieno produktų gamybą, tačiau tikrasis proveržis ir ilgalaikė
sėkmė atėjo 1997 metais, kai „Klaipėdos pienas“ pasirinko specializuotis
valgomųjų ledų gamyboje. Šis strateginis sprendimas leido įmonei sutelkti visą
dėmesį į ledų technologijų tobulinimą, naujų receptūrų kūrimą ir aukštos
kokybės produkcijos užtikrinimą. Būtent tada ir įsitvirtino prekinis ženklas
„Baltoji varnelė“, kuris tapo kokybės, tradicijų ir puikaus skonio sinonimu.
„Baltosios varnelės“ ledai greitai pelnė vartotojų
simpatijas ne tik Klaipėdoje, bet ir visoje Lietuvoje. Prekinio ženklo
pavadinimas, tikėtina, siejamas su pajūrio regionu ir simbolizuoja lengvumą,
gaivumą bei vasaros malonumus. Įmonė nuolat plėtė savo asortimentą, siūlydama
įvairiausių skonių ir rūšių ledus: nuo klasikinių vafliniuose indeliuose iki
įmantrių glaistytų desertų. Vienas iš populiariausių ir ilgiausiai gaminamų šio
prekinio ženklo ledų yra „Kar Kar“, kuris tapo savotiška nostalgijos dalimi daugeliui
Lietuvos gyventojų. Taip pat verta paminėti ledus „Junga“, sukurtus specialiai
Klaipėdos miesto jubiliejui, kurie puikiai iliustruoja įmonės ryšį su vietos
istorija ir bendruomene. „Baltoji varnelė“ per savo gyvavimo istoriją sugebėjo
išlikti konkurencinga rinkoje, nuolat prisitaikydama prie vartotojų poreikių ir
diegdama naujoves, tačiau kartu išsaugodama savo pagrindines vertybes – kokybę
ir tradicijas. Šiandien „Baltoji varnelė“ yra gerai žinomas ir vertinamas
prekinis ženklas, džiuginantis pirkėjus įvairiais skoniais ir primenantis apie
vasaros džiaugsmus bei Lietuvos pajūrio dvasią.
Ledai „Junga“ istorija
Ledai „Junga“ yra vienas iš „Baltosios varnelės“
prekės ženklo produktų, pasižymintis savo unikaliu pavadinimu ir, tikėtina,
specifiniu skoniu bei dizainu. Pavadinimas „Junga“, reiškiantis jauną jūreivį,
neabejotinai yra susijęs su Klaipėdos, kaip jūrinio miesto, identitetu ir
istorija. Šie ledai buvo sukurti maždaug 2005 metais, minint svarbią Klaipėdos
750 metų sukaktį. Būtent ši proga ir lėmė pavadinimo pasirinkimą, siekiant
pabrėžti miesto jūrines tradicijas ir simboliką. Tikėtina, kad kuriant šiuos
ledus buvo galvojama apie skonį, kuris patiktų tiek vietiniams gyventojams,
tiek miesto svečiams, o galbūt ir apie vizualinį pateikimą, kuris primintų jūrą
ar jūreivystę.
Maištinga Siela
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą