„Mokytojų darbas laikomas
„misija“, todėl mokytojų profesija dažnai suvokiama kaip socialiai svarbi,
tačiau nepakankamai apmokama. Šis suvokimas naudojamas siekiant manipuliuoti
mokytojų profesine sąmone, kad jų darbas yra daugiau pašaukimas nei profesija,
kuri turi būti teisingai apmokama. Tai sukuria tam tikrą socialinę normą, kad
mokytojai turi dirbti neatsižvelgdami į savo atlyginimą. Mokytojai dažnai
susiduria su situacija, kai jų darbo ir asmeninio gyvenimo balansas yra
pažeidžiamas. Tai skatina pervargimą ir nuolatinį darbą be tinkamo poilsio, ši
tendencija prieštarauja šiuolaikiniams darbo organizavimo principams, ypač kai
kalbama apie psichologinę gerovę“. Alius Avčininkas
Jūsų Maištinga Siela
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą